Thursday

De băgat în seamă

Am fost şi eu copil cu îndrăgosteli, inspiraţii teatrale şi neapărat replici inteligente. Uneori, cu oamenii pe care-i ascultam.

Spike. El a fost o iubire nerevendicată şi niciodată pomenită lui. În alea 3 discuţii pe care le-am avut, atitudine mai profesională nici la vreo primă doamnă n-ai văzut. Întrebări serioase, zâmbete discrete, cât să nu par înţepată şi mai ales o atmosferă degajată de "nu, nu am te-am văzut când ţi-ai schimbat tricoul şi aproape am leşinat. Nu, nu-s ca fetele care stau la rând la autograf, în timp ce mă invidiază şi iar mi-a crescut ratingul de popularitate."

Mergeam la toate concertele pe care le prindeam, like-uri pe FB, şi alea rare, citeam articole despre el, de toate. 

Dar nu l-am întrebat niciodată când vine în X oraş, de unde pot să-i cumpăr CD-ul, când scoate altul sau când vine în oraşul Y, dacă tot a întrebat primul. Cu toţii vrem atenţia celui îndrăgit, dar asta sigur nu e calea. De fiecare când scrii "Când vii la Oraaaaadeaa...-?!?".De-fiecare-dată. Toate informaţiile alea sunt pe undeva pe net. Şi dacă nu-s, tot nu-ţi răspunde. Mai ales că a doua zi îi scrii cum nu ai ajuns la concert şi când vii data viitoare.

"Se poate cumpăra cartea?" 
Nu, îmi fac promovare de ani de zile, te anunţ în ce librării mă găseşti, sunt deja la 5-a carte şi nu am alt job. Pentru mine, de dragul meu. Cărţile-s la raft să vadă lumea, ca la expoziţie. Nu se cumpără. Nu aş accepta niciodată ca cineva să mă plătească pentru munca mea. Niciodată.

"De unde e rujul ăla?"
De-astea le respect eu pe fashioniste. Să te rabzi tu să nu-l înjuri pe comentatorul nr. 1846 care întreabă de unde e rujul. Răbdare de neclintit. Cât de mulţi followeri să vreau să am şi n-aş putea să-i ignor. Drăguţo, dacă te deranjai să citeşti înainte să dai repede, repede scroll, să ai tu primul comment, ai fi observat că am scris cu litere mari, boltite, să sară în ochi, de-asta, de unde mi-am cumpărat rujul cu un preţ pe care eu, tu şi restul lumii ştiu că nu ţi-l permiţi, dar mai ales că nu ai nici cea mai mica intenţie, dar nici cea mai mică, să îl cumperi.


P.S. Am scris Oradea cu mult înainte să bântui prin comentarii. Self-explanatory item.



No comments:

Post a Comment