Monday

Riri, fată cuminte la Bucureşti

Am avut dreptate şi nu îmi place atât de mult. 

După ce am văzut "show-ul" Rihannei de la Londra, că ăla fuse spectacol: scenă, sonorizare, lumini şi ţinute schimbate de miss, am fost convinsă că o să fie...nu atât de bine în România.

Di ce? Nu de-aia că trăim în România, de-aia că D&D organizează un eveniment cu mult peste nasul lor. Am lucrat o singură dată cu ei şi nu a fost uşor.

Stau la coadă, plătesc o bere caldă şi mă pregătesc să-l văd pe Jared Leto. L-am văzut. Pe ecran. Pe scenă putea să fie oricine altcineva, că nu mi-aş fi dat seama. Pe teren plat, să amenajezi o scenică la înălţimica aia, nu se face. Eu am plâns. Putea să-mi cânte şi pe-un câmp cu orzu de-abia mijit, că tot se lăsa cu emoţii. D-aia că e el misto, nu că în afară de Diamond Circle nu a văzut nimeni nimic.

A fost prima şi singura mea experienţă cu D&D. Dar nu ultimul lor experiment cu Romania: au mai organizat câteva concerte, de a căror organizare s-a plâns toată lumea. Apoi s-au decis să aducă nişte artişti care, dincolo de gusturile personale ale fiecăruia, adună public. Mult. Mult. 

Exact ce nu ştii tu să gestionezi. Iată că cum s-a petrecut din nou. N-am fost la concert, dar pe Instagramul ei au fost postate mai multe clipuleţe din timpul concertului, ceea ce nu prea s-a întâmplat în restul oraşelor. Se prea poate că i-a plăcut.

A cântat, n-a cântat, nu ştiu. Am auzit-o pe Wembley, unde a dansat şi a cântat tot concertul, pfu, piele de găină. Dar acolo e vorba de acustică, sonorizare şi condiţii, nu de o scenă mică din Bucureşti, unde aparent una din cele mai mari probleme e că nici nu s-a sinchisit să se schimbe, măcar o dată. 

Păcat. Costumul negru transparent e o minune. Şi-s femeie.


Apreciez oamenii din muzică care se luptă să promoveze, să creeze, să ne ofere şansa de a vedea trupe pentru care în anii trecuţi erai nevoit să treci graniţele. 

Dar nu D&D. Pentru că mi-e greu să îmi imaginez că dacă eu ştiu oameni care pot face minuni, sigur ştiu şi  ei. Dar unde sunt? Că în organizarea voastră sigur nu. Nu de alta, dar artiştii dispar de pe afişe, nu şi din preţul biletului.

No comments:

Post a Comment