Sunday

Am un inel cu fluture

Am nevoie de cafea dimineata. E primul lucru de care am nevoie sa functionez. Fizic. Restul e discutabil.

I'm fucking better than this. 

Da, sunt. Nu e starea, consecintele sau varsta, ci statutul. [Al] meu in fata mea. Nu ma pot zdrobi mereu de genunchii mei, caci la un moment dat oasele se vor revolta si nu-i pot lasa singuri pe lume. M-ar devora.

A se profita de ocazie cand se iveste.
Dicton ar trebui sa-mi fie. Ca mai apoi sa nu ma ajute nicio licoare din lume sa-mi sterg vinovatia mocirloasa de pe buclele blonde. Eu sunt satena.

Da, am asteptari. De la mine. Am. Vene taiate, cutate, inalte. Vin ca raspuns la durerile mele sau la dorintele pe care nu stiu sa le manevrez suficient de salbatic. Asteptari pe care vreau sa le indeplinesc in maniera mea, in tenisii mei si langa cana mea.

Acolo unde se poate, trebuie preferata ratiunea empirismului. Batranul Kant spunea asta. Pentru ca hedonismul asta o sa ne futa pe toti. La propriu.

Nu-s condescenta. Decat atunci cand sunt. Nici macar nu e atat de complicat cum pare.
Asteptarea nu face nimic mai dulce. Pentru ca uneori ucide sufletul inainte sa renasca.
Nu mai vreau sa visez ca am in rucsac un singur schimb si ca ma plimb prin Praga. Vreau sa nu visez. Sa fie. Nu e un joc complicat de cuvinte. Sunt lucruri care trag inapoi mai rau ca bumerangul. Caracterul lor e mai putin lucid atunci cand nu le cunosti.

Nu sunt extraordinara pentru ca am dreptul, ci pentru ca sunt. Nu exista nicio lege universala care sa regleze coordonarea vointelor. Asa ca liberul arbitru isi face de cap. Si-a facut. Fuisti.

Am un inel cu fluture.


4 comments:

  1. Ah! Imi place ultimul paragraf. De fapt penultimul. In fine, cel in care esti extraordinara. Mai bine m-as ocupa de puricii pisicii franceze decat de refreshuit bloguri la momentul potrivit dar nu o fac, pentru ca "nu exista nicio lege universala care sa regleze coordonarea vointelor."
    PS: cafeaua solubila e orrribila.

    ReplyDelete
  2. Stiu, dar merge pe repede inainte.

    ReplyDelete
  3. Hedonismul ne fute pe toti la un moment dat, dar cu putina cafea ne trezim la realitate .

    Ps. Esti extraordinara pentru ca esti !

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Tu sa-ti traiesti viata. Unii oameni doar exista."

      Delete