Saturday

ca toti. ca toate. cu toti. cu toate.

A venit bacu'. S-a dus bacu'. Cola, noptile nedormite, mesele lipsa si cartile cu foi rupte dintre si-au pierdut farmecul acum. Inainte de rezultate, ne-am distrat. Dupa, ne-am distrat. Ne bucuram pentru un fel de ultime momente. Printre vin, chipsuri, tigari cu fum "romantic", fotbal, mesaje in limbaj silentios si multe, multe divagatii in "modul dialog", am fost noi. Cu suflete goale si perfect pline. I. si-a luat bacu' si ne-am rupt. I. ne-a dus in Zanza, de unde ne-au dat afara. Indirect. Oamenii nu sughit, ci sughita. O baie care nu era rece, ci doar noi calde. Cu sufletele calde. Printre carne de "pui", porumb si clatite cu "prune in ape", paine uscata si peste cu oase, am fost noi. Am dansat nu pe hip-hop la o petrecere hip hop, unde, fiind o fericita, nu va spun ce-am vazut. Am fost noi, cu sufletele calde.

P.S. Revin dupa ce after party-ul "de Bac" se termina.

5 comments:

  1. ţi-am simţit lipsa,septi.welcome back>:D<

    ReplyDelete
  2. Bina ce ati scapat cu bine si totul e ok. Acum incotro ?

    ReplyDelete
  3. de-acum inainte, ca inainte era mai bine

    ReplyDelete
  4. http://efectdenud.blogspot.com/

    un nou blog cu o noua poveste.

    ReplyDelete