Monday

Tratat de specialitate Cap. II-Zeu elen-

E tipul de mascul care atrage privirea in orice loc. Imbracat bine, cu parul ridicat si mentinut in aceaa pozitie cu o substanta, a carei componenta este necunoscuta, cu pasul caracteristic subspeciei si cu acea privirea pierduta catre tine, care se constituie in semnalul permanent:”Te vreau!”. Mi-a atras si mie privirea, dar si Elvirei. Tind sa cred ca din motive diferite, avand in vedere ca la 3 zile, ea era lipita de perete, cu limba lui maturandu-i gatul. Ea, femela slaba, nu rezista farmecului personal pe care il emana masculul si ramane lipita de el pe tot parcursul procesului.
Ea:pe masina.El:pe ea.Ea:se uita cu admiratie la el.El:ii gusta buzele, apoi se repede asupra ei, reconstituind atacul unei hiene. Se pare ca suntem singurele care observam,desi nu imi pot da seama de ce.Totusi sacoul lui cu dungi, in combinatie cu pantofii sport Adidas,care cer imperios un sort, ar trebui sa atraga femelele, care sa se invarta in jurul lui ca roiul in jurul reginei.
Fernando-Adonis-Iulian (zeu elen),am avut o vacanta…mmm…care e cuvantul…enlighting…realizez pe zi ce trece cat de mult ar trebui sa apreciez lumea din jurul meu. Ma refer aici la cei care stiu ce sacou se poarta cu ce tip de pantofi si in primul rand, la cei care se uita in oglinda inainte sa iasa din casa. Desi, cred ca si tu te uiti, dar nu prea ai cu ce sa apreciezi, nu-i asa? Ego-ul tau striga:”Esti perfect!”.Tu stii ca nu e asa, dar te complaci. Erjebet zambeste schizofrenic si ii spune ei:Sunt indragostita pentru ca stau cu el?

5 comments:

  1. Ai un stil comic de a spune lucrurilor pe nume:)ti-am citit cateva postari,m-au binedispus!

    ReplyDelete
  2. nuuu,nu Erjebet. e ungurescul pt Elisabeta, care mi se pare un nume mai mult decat frumos.
    masculii astia de care tu zici probabil ca au intr-adevar un ego, pt ca fiecare din noi are, doar ca al lor e stricat,tembel, daca le zice ca sunt perfecti atunci cand ochiul tau de femeie spune ca nu sunt:)).
    PS: mmm-ul ala m-a dus cu gandul la septimmmia. don't ask

    ReplyDelete
  3. ironica din nou.si te prinde foarte bine.

    ReplyDelete
  4. Da, şi mie îmi place ironia :X Ai fi fost bună de redactor la revista "Urzica" :))

    ReplyDelete