Friday

Sunt papiista pana in unghia degetului mare. si anul asta avem cel mai tare bal.Guess Who si Spike, undeva in fundal Vali Barbulescu. Cum sa va explic treaba asta? e clar cea mai tare combinatie. Biletele le gasiti la noi, costa 15 lei. Spectacolul se tine la Teatrul National, concertul in Apollo. Eu zic sa nu ratati. Sau puteti merge la Dj Layla si Alissa sau mai stiu eu ce trupe-fantoma.(no offence). diplomat, va spun: fiecare cu gustul lui. sincer: fiecare cu IQ-ul.


You know you love me!XOXO

P.S. "Tu o sa te duci draq...bla bla", e cantata de Guess Who. mai gustati "eu,tu si restul lumii" sau "noi in anul 2000".

5 comments:

  1. ma mut la voi in oras, aveti multe concerte, sau cel putin cand aveti sunt de calitate.

    ReplyDelete
  2. Sunt papiista pana in unghia degetului mare. :)))

    ReplyDelete
  3. eu sunt papiista pana in unghia degetului mic:P:P:))

    ReplyDelete
  4. eu pot sa zic ca nu ma duc la balul de la Papiu ci la concertul Guess Who si Spike?
    imi suna mult mai bine asa.te caut eu cand vreau biletul

    ReplyDelete
  5. \:D/
    Imi place cum se bat toti pentru bilete!
    Balul nostru va fi cel mai tare:D!
    In spate nino nino,nino nino nino!

    ReplyDelete