Saturday

si daca...

Ziua cea mai frumoasa: in care ma voi simti impacata cu mine din nou
Cel mai mare obstacol: orgoliul
Cea mai mare greseala: acvariul in care traiesc
Radacina tuturor relelor: nepasarea
Distractia cea mai placuta: mp4 in urechi si caietul in fata
Cea mai mare infrangere: cand am pierdut in fata mea
Ceea ce te face cel mai fericit: ciocolata, ele, muzica si el
Cel mai mare mister: eu
Persoana cea mai periculoasa: eu
Cel mai rau sentiment: regret.remuscare
Cel mai bun cadou: sa primesc iubire.
Calea cea mai rapida: linie dreapta
Sentimentul cel mai placut: somnul. mintea mea e goala. pana il visez pe el...
O protectie efectiva: aroganta
Cel mai bun remediu: film, ciocolata si prietena mea cea mai buna
Forta cea mai puternica: sa trec peste tot si sa raman eu
Persoanele cele mai necesare: zambesc. si ei la fel.
Lucrul cel mai placut dintre toate: exista doar cel mai bun din cele rele
@Killer: scz. minte imprastiata.

3 comments:

  1. "Cel mai bun cadou: sa primesc iubire."-subscriu.

    ReplyDelete
  2. Ziua cea mai frumoasa: in care ma voi simti impacata cu mine din nou
    Cea mai mare infrangere: cand am pierdut in fata mea
    Cel mai bun cadou: sa primesc iubire.
    Sentimentul cel mai placut: somnul. mintea mea e goala. pana il visez pe el...

    Superbe raspunsuri!

    ReplyDelete
  3. Cea mai mare infrangere: cand am pierdut in fata mea

    fi mai cheerfull...

    ReplyDelete