Monday

'sunt cultivator de vise interzise de lege...mai are inca haine in dulap...imi ingrop ziua in parul tau..cum as putea salva o viata?..ma infior...ma stropesti cu rosu/eu visez..." tot si nimic..inca un pas..inca un abis..am trecut si peste el..cred ca am invatat sa ma cunosc pe mine..eu simt ca dimineata ma trezesc cu mine..si stiu ca atunci cand ma uit in oglinda ma vad pe mine...si acum sunt eu..si imi zambeste sufletul...vreau sa imi fac povestea mea si sa o scriu..dar eu sunt cuvinte?nu...sunt praf de stele si supradoza de vise..hai sa facem pasi spre lumea noastra...nah..ma duc doar eu..."sunt liber(a) sau asa ceva...

7 comments:

  1. "Stii bine ca multi fac asa..":-" :x

    ReplyDelete
  2. :) Dadaist...ai exprimat multe, fiecare vers are atata insemnatate...

    ReplyDelete
  3. ''am trecut si peste el...cred ca am invatat sa ma cunosc pe mine''

    ReplyDelete
  4. hai sa facem pasi spre lumea noastra....eu,tu si restul lumii

    ReplyDelete
  5. frumos. daca D-zeu ar avea un blog si pe cineva sa scrie pe el, tu ai fi acea persoana. mi-as fi dorit sa iti scriu asta la un alt articol, dar acu mi-a trecut prin minte, si cu siguranta pana maine as uita-o. asa ca bucura-te acum. sunt sincer.

    ReplyDelete
  6. frumoasa combinatie de versuri...fiecare exprima mult...si per total exprima tot...

    ReplyDelete