Saturday

ploaia

Inca o zi..mai fericita ca cea de ieri cred..a plouat ieri...frunze cadeau din copaci...fiecare strop de ploaie lovea asfaltul cu dorinta patimasa a unui indragostit care isi imbratiseaza iubita pentru prima data..asfaltul insetat il imbratisa..si sfaraia iubirea din el..era satul de lume..voia doar apa..un om s-a oprit si a atins stropul q mana de gheata...si dorinta din el a disparut..stropul s-a rostogolit pana pe strada...unde a devenit una cu el...si asfaltul striga dupa noi..noi?..noi ne-am mutat mai sus..la etaj...

7 comments:

  1. "indragostit care isi imbratiseaza iubita pentru prima data" - imi place cum suna. cand am citit prima data mi s-a parut ciudat - nu eram atent - ca el o imbratiseaza pe ea pt prima data...daca is "iubiti", banuiesc ca s-au imbratisat de mai multe ori pana atunci. dar, e si cazut poetic totusi foarte real, cand "iubitii" nu se imbratiseaza pana la "prima imbratisare" :)
    P.S.sper sa intelegi, nu stiu cum sa formulez altfel ceea ce vreau sa zic.

    ReplyDelete
  2. ''e'o ploaie rece dar n'o simt caci azi dansam noi doi desculti in ea
    inteleg si frunzele altfel,in zgorul lor si nu le mai strivesc sub talpa mea''
    stii parerea mea despre ploaie si perioada de acum dar incep sa le vad altfel
    eu,tu si restul lumii..asa ar suna totul

    ReplyDelete
  3. ms, paul..got the idea!...rain is good...;))

    ReplyDelete
  4. ploaia...vreme deprimanta pt unii...pt altii e un lucru bun:*

    ReplyDelete
  5. ploaie...intuneri,adica semi-intuneric,el,ea,primul lor sarut...

    ReplyDelete
  6. ''...intuneric,semi-intuneric,el,ea,primul lor sarut...''
    ali,get this one right;))
    ask me or her;))

    ReplyDelete
  7. ploaia e buna....cea de afara....
    poate sa fie soare si in tine sa ploua...sau poate ca ploaia din tine sa se transforme in ploaie afara... important e cum e vremea inauntrul tau :)

    ReplyDelete