Monday

Stau si ma gandesc: 'oare ce ti-as putea scrie?'...O scrisoare de dragoste?N-am inspiratie.Poate daca eram acum cu romanul lui Camil Petrescu in mana, ti-as fi putut scrie ceva demn de posteritate, dar tocmai am citit cartea si cred ca ar suna cam fals cu toate acele veritabile fraze ale secolului XX. Sa iti scriu o scrisoare amicala? Nu cred. Eu nu am prieteni. Sunt unul din acele specimene ale acestei vieti, care nu au avut ghinionul de a depinde de cineva, de a fi obligata sa sufar sau sa ma bucur alaturi de El, prietenul meu etern si trecator. Am avut amici de-o seara, de-o saptamana, chiar si de-o luna, insa nu mi-am gasit acel suflet, acea privire care sa imi dea puterea, curajul de a-mi deschide inima, cu binele sau raul sau, fara frica de prejudecati sau sfaturi care sunt date fara a fi cerute.
Deci m-am hotarat : am sa iti vorbesc despre nimic. Despre marele nimic din lumea asta si mai ales despre nimicul din portmoneul meu. Te stiu un prieten (pentru unii), atat de generos (pentru altii), caci nu imi pot imagina ca ai putea sa ma refuzi pe mine, confidentul tau dintotdeauna (ne-am intalnit la covrigarie si mi-a povestit prima lui aventura pe corabia sentimentelor desarte). Stii prea bine ca pentru mine cele lumesti n-au nicio valoare, insa stomacul meu si bacanul de la colt nu sunt de aceeasi parere.
Astfel, am ajuns la concluzia ca ultima solutie e sa te rog a-mi imprumuta cativa lei (cam 200) pentru pomenirea vesnica a gurii mele nesatule.
Cu amicitie, dar mai ales respect,
Eu

1 comment:

  1. n-ar suna fals deloc! foloseste ce cuvinte vrei, ce fraze vrei :). cel ce te va cauta, te va gasi. nu o sa trebuiasca sa iti spuna ca e el, nici nu o sa stii dinainte, pur si simplu o sa intre acolo unde esti tu, o sa urce unde esti tu, in sfarsit, o sa iti umple si portmoneul :-" .

    ReplyDelete