Monday

me...

Stiu ca vezi lumini lucind in ape verzi....dar nu vor decat sa te spele de teama...sa iti dea curaj pentru o noua zi, care probabil nu va mai veni...suntem copiii imbatraniti inainte de timp...instrumentul mi-a devenit de mult sangele...atunci cand nu o sa mai fiu, stiu ca pentru mine o sa fie prea tarziu...de-asta incerc sa iti deschid ochii...sa faci tot ce iti trece prin cap, cand iti trece si cum iti trece...do the best, fuck the rest...am crescut cand vedeam la 3 ani un ananas...nu vreau sa vad gratii in fata pentru cel care imi spune '...'ar trebui sa lasam capul jos, n-o sa vezi.....si stii de ce?pentru ca a fi rebel e, prin definitie, un mod de a trai...si nu imi pasa de ce zici tu...n-am timp sa te ascult...abia am timp sa traiesc...sa caut timp pentru a crea timpul meu...n-ai vrea un pahar de vin?...acum alerg pe marginea ultimei zile careia i s-a administrat o doza letala de asfintit...incet, cuvantul zboara si ultima privire e amara...atingerea e in ritm de vals...si eu ma prabusesc in abisul propriei existente...fara nicio speranta de a scapa...la urme urmei, de ce mi-ar pasa!oricum aplic teoria lui Nietzche-retraiesc la nesfarsit aceeasi zi- intr-un fel sau altul...destept tipul asta..sa dea glas unui lucru pe care il stim cu totii...ca viata e aceeasi, mereu..dar sa revenim la viata mea...care e atat de plina, incat nici eu nu am loc in ea...cum sa te las si pe tine aici?...aerul nu ajunge...ia-ma de mana si hai sa fugim departe...hai sa urcam pe nori...sa trecem prin porti...nu...esti prea prins de pamant...de fizic...de material, ca sa visezi...si asa raman din nou singura..in lumea mea...care e perfecta doar pentru ceilalti..pentru ca eu am creat-o...
Probabil ca voi mai reveni cu un alt text in care imi voi plange viata, etala calitatile de scriitor sau pur si simplu scrie niste vresuri care sunt acum stalpi in viata mea...

1 comment:

  1. Esti incarcata,amalgam de trairi...Oare un butoi care a explodat?

    ReplyDelete