Wednesday

Bine te-ai regasit

Nu am fost aici. Deloc.
Am plecat. Si a fost bine. Si mai stiu ca tu vei citi asta si te va durea acest "bine".

Life is sublime, not subliminal.
Nu tot ce spun, fac sau creez are un substrat. Nu orice om pe care-l indragesc e cel corect si clar modul meu de a iubi nu e cel mai calm posibil. Nici cel mai simplu.

E greu de acceptat ca sunt oameni in mine. Mai multi decat unul si mai putin decat multi. Care ar fi trebuit sa plece si nu au facut-o. Poate nu am stiut cum sa-i las eu sau au vazut ceva mai mult in gaura asta neagra care sunt si au considerat de cuviinta sa mai stea putin.

Ma simt ca un card plin de fotografii din multe lumi vazute, care abia asteapta sa fie descarcat, sa arate muritorilor de rand ca e un adevarat paradis dincolo de livada de ciresi.

"Sa-mi incalcesti venele si sa ma lasi suspendata de-un sezlong langa o mare necunoscuta. Sa ma abandonezi in baraci care vor fi a noastre pe veci. Cu fiecare tigara aprinsa, te fumez pe tine, cu fiecare pahar de vin te sorb pe tine. Cliseic suna, stiu. Dar durerea din mine nu va trece. Sunt clipe care trec. Nu se mai intorc.
Esti o femeie nebuna, Septimia. Una ciudata. Mereu alta. But I fuckin' love it!"

4 comments: