Monday

Totusi, ne place...





oricate haine as da jos, pielea n-o gasesc.

asta sunt eu. o turbata. innebunita dupa condimente.

o scarba si-un demon. si-o antipatica. scorpie.

sunteti voi prea moi, in general.

suntem o tara de frustrati care-si dau drumul la logoree pe unde apuca si plang, deprimati de tot rahatul asta din tara. pustii tinuti in facultati de parinti, care-si sparg micul dejun si cina intr-un club obscur sau foarte popular.


mi se reproseaza lipsa de sentimente.
inchistarea de orice tip.
atitudinea aroganta.
caracterul total depreciativ fata de tot ce e in jur.
o alienare care a fost acolo mereu.
o raceala care ar topi cel mai jmecher frigider.


da' stiti care e buba? ca le dau dreptate, frate. Poate unicul moment.

cateva carari si ceva bucati de sapun ascunse in buzunare mici, cusute cu ata rosie, in speranta ca cineva o sa imi gaseasca piela si ma va spala. si voi fi din nou asa cum am mai fost.

cand m-am nascut, eram amabila, mancam sanatos si nu vomitam decat dupa permisiunea acordata.

12 comments:

  1. Pipeeeeeer e postul ăsta. Deh,condimentele.

    ReplyDelete
  2. cand eram mica zambeam si dormeam noaptea. ce mai faci?

    ReplyDelete
  3. nu ştiu pe cine îndepărtezi mai tare
    pe ei de tine
    sau
    pe tine de tine

    ReplyDelete
  4. iti dau dreptate, desi e posibil sa nu ai nevoie de parerea mea. esti foarte aroganta si e una din cele mai faine calitati ale tale.
    uite, te si contrazic, ai sentimente, iar cei care-ti reproseaza lipsa lor banuiesc ca nici nu ti le merita.
    esti rece ca azotul lichid. pot sa iti ofer un fular?

    ReplyDelete
  5. @boddah cand aflu, spun mai departe
    @skely tu faci apel la treburi personale, nu joci corect. in plus, ce iti garanteaza tie ca am sentimente?

    ReplyDelete
  6. hehe, macar sunt in joc.
    faptul ca tu gasesti curajul sa ti le exprimi din cand in cand imi garanteaza existenta lor. ar trebui sa cauti mai des, daca tot zici ca te plictisesti, iar cand gasesti zdup! pe blog. deal?

    ReplyDelete
  7. stii, frustrarea nu e sentiment.
    propunerea ta suna gen: cauti PENTRU a pune pe blog. nu te scoate, ca asa reiese.
    cand am ceva de spus, spun. Cand nu, de ce sa intoxic lumea?

    ReplyDelete
  8. vrei sa spui ca eu intoxic lumea?
    vreau sa pui pe blog pt ca pare singura cale accesibila catre ele. deschide alta si-mi inghit cuvintele.

    ReplyDelete
  9. ai deschise mai multe cai decat au multi, Doru

    ReplyDelete
  10. regasirea e buna. atata timp cat aduce impacarea cu sine.

    ReplyDelete