Saturday

Era timpul. 'tu-va alicea cocosului de nestemate ce sunteti.

Imi tremura mainile ingrozitor si ma intreb care e motivatia...medicala a dependentei.
Lipsa de soare, gin, un joint, activitati sau oameni.

Ne ascundem toti dupa degete groase de infestati cu junk food si ne prefacem ca noi nu facem nimic. Nu facem sex, nu mancam la fast- food (app, KFC nu e mancat in oras, e fast food. boule), nu fumam, nu bem si am aflat ce-s alea etnobotanice de la tv. Copii sunt adusi de barza si n-am dormit intr-o baie care nu e a noastra veci. Nici n-am facut autostopul, nici n-am mintit, nici nu ne-am carat la mama naibii in pustietate de dragul aventurii.

Cand spunem iarba, tuturor ne vine in minte imaginea dealului din spatele casei bunicii, care mirosea mereu a proaspat topit. N-am avut straini care au venit si au plecat dupa ce ai apucat sa spui "peste".

Cautam artificii verbale si metafore care sa transforme un rahat de cana de ceai intr-o minunata experienta extrasenzoriala. Nu zic ca nu e asa. Dar nu mereu. Nu totul e boem, frumos si profund.

Uneori, tampitule inseamna tampitule. Fara motiv. Ca asa am avut eu chef sa-ti numesc persoana. Uneori masculina, alteori feminina.

N-am prieteni. Asta e clar. Am rahaturi de oameni care ma pupa in cur pentru numai ei stiu ce, iubindu-ne mereu inaintea unei betii. Oamenii care ma iubesc de le sare inima din piept. Oamenii carora le e frica de mine. Cu ceva spatii mai jos in lantul trofic. Si mai sunt aia care ma cunosc. Care cred ca ma cunosc si emit judecati care ar trebui sa explice de ce sunt eu o acritura si jumatate si cum de imi pot imagina eu ca lumea se invarte in jurul meu. Da' cum imi permit.

Eu una m-am saturat. Sa fiu nevoita sa inghit oameni pe care ii stiu de ani de zile doar pentru ca undevaaaaa candvaaaa ne-am inteles timp de 3,4 sec. Grupurile astea jmechere in care ne mintim singuri ca ne e locul, ca nu suntem ipocriti. Nu pe dracu!

Si totul se rezuma la diplomatie. Uite, draga, ca io nu-s diplomatica si nici de treaba. Parsivi, complexati, ieftini si de cacat. Si prosti.

Imi exprim prelucrat dorinta de a-mi introduce anumite membre in anumite locuri cu anumite motivatii...medicale.

5 comments:

  1. ma vad nevoit sa citez iar din "clasici":n-ati crede, dupa ceea ce am spus de-a lungul timpului, dar mie...imi plac oamenii. insa luati individual. dar dupa aproximativ un minut jumate ma satur"

    ReplyDelete
  2. Eh, cat ma satur si eu cateodata si-mi vine sa tip exact cum ai facut tu aici... mi-am strans pumnii si mi-am inclestat obrajii citind... pentru ca asa e... si limita falsului si ipocriziei e incalcata mult peste cat credem noi ca ar fi... si ma cuprinde cate-o greata de toti si toate...

    ReplyDelete
  3. imi place, da' zau ca imi place!

    ReplyDelete
  4. Măi , Septimia , când îţi citesc revoltele , mă gândesc la septicemie şi că se moare din asta .

    ReplyDelete
  5. @dishku clasici
    @liz mare greata
    @scarbosu asta da compliment. multam.

    ReplyDelete