Monday

Ca a fost odata Iris.....

Abia m-am dat jos din pat. Peretii au amprente, picioarele nu ma ajuta. A fost Ursus ClujFest. Faina treaba.
Bitza a fost slab. Si spun asta tocmai pentru ca imi place. Ca de nu...

Grasuu XXL a facut un show teribil. Am apreciat momentul, desi nu e genul meu. Evident la piesa care nu continea "sutien", "pe masa" sau orice alt derivat de la verbul "a bea", au tacut toti si au aplaudat aproape in sila.

Zob: uau. "Beu ca sa uit ca-mi e rusine ca beu"

Parazitii: dada, e al nu-stiu-catelea concert. Si tu n-ai vazut niciunul. Dar nu conteaza. Baietii au fost cuminti comparativ cu... orice.
Cargo: eram undeva la caldura.
Holograf: altundeva la caldura. Mint. Am prins 2 piese.

A doua zi

A inceput delicios cu Luna Amara. Draguti oameni.

Suie Paparude: nu uita niciodata cum se face, desi unii chiar nu s-au prins de ce energia noastra se consuma aici, in loc sa o lasam pentru Puya. Tristilor :))) La un moment dat aveam vibe-ul in unghii si in 3,5 coaste. I., l-am revazut pe medicinist. E la fel de frumos.

Vita de vie: de cateva luni nu i-am vazut si inca de la primul acord mi-am dat seama cat de tare mi-au lipsit. Au cantat "Varzaaaaaaaaaaaa". B., ai fost acolo. Te-am tinut in mine. Nu te-as fi lasat sa pierzi asa ceva. La "Basu' si cu toba mare', stiti si voi ce a fost. Daca nu stiti, nici nu are rost sa va spun.

Puya: noi am plecat. Pacat de Queen si Collie Budz, ca i-ar fi durut sa se auda pe o scena cu el. Pacat de tine, fecior, ca te-ai pierdut in labirintul comercial.

Zdop si Zdub: aiiii de mine. Ii vad a treia oara in 3 luni. Prima data a fost frig. A doua oara, a fost devreme. A treia oara ne-am rupt. Asta e expresia. Perfect a fost. De ce crezi ca ma dor si locurile pe care credeam ca nu le am? Si multi oameni pe care eu nu o sa-i tin minte. Ei nu uita niciodata.

Iris: clasic nu inseamna intotdeauna urat. Sau desuet. Sau mort. In Iris m-am nascut, in Iris vreau sa mor.


Dupa, m-am indragostit. Si m-a tinut mai mult de-o clipa. Inca ma tine.

No comments:

Post a Comment