Sunday

D.

A fost prima calatorie intr-un maxi mocicos spre Moldova fara ea. Nu am realizat gravitatea pana cand:

nu mi s-a facut somn si mi-am dat seama ca nu am unde sa imi pun capul
drumul s-a lungit si nu aveam jeleuri
mi-am ales patul singura, aleatoriu
l-am vazut pe ala si nu aveam cui sa-i zic :e trecut si el pe lista
mi-am uitat papucii acasa si ea nu era sa mi dea
pana cand m-am trezit cu un nod in gat si cu un dor organic de ea
pana cand mi s-au umplut ochii de lacrimi ca nu era langa mine

Nu ma exprim si nu imi exprim sentimentele. Nici atunci cand le am. Dar declar acum deschis ca o iubesc pe fiinta asta de ma lasa fara aer cand nu suntem impreuna si ma sperie numai gandul ca poate anul viitor nu vom mai fi impreuna.

[P.S. tu stii ca eu nu plang. Acum hohotesc.]

dor organic...dor organic...dor organic...dor organic...
spasmotic...mi-e rau...[si m-au sunat sa imi spuna ca le e dor. conteaza prea putin cine,cand, unde si de ce]

4 comments:

  1. Am trecut pe aici :>

    ReplyDelete
  2. nu credeam că o să citesc treaba asta la tine.
    treaba cu iubirea.
    îmi place ce ai zis.lumea parcă nu ştie că dacă nu îţi exprimi sentimentele nu înseamnă nici pe departe că nu le ai.

    ReplyDelete
  3. dar nici daca le exprimi, nu garanteaza ca le ai. e un alt tip de iubire.

    ReplyDelete