Thursday

nu cred ca meritam

Viata e un sir de pasi pe o podea plina de praf.Ma iubeste si ma vrea langa el. Eu inca tin la ele, dar nu le am. Din gand in gand mai iau cate o gura de aer, una mica, exact atunci cand simt ca ma prabusesc. Lumea continua sa aiba o prezenta perpetua in viata mea, iar eu stau pe margine si ma uit cum trec siruri de soldati, femei cu rochii rupte sau fetite cu sosete de lana. Lumea e cantec, iar trairea e cantec. Nu exista niciun silogism, nici macar imperfect. Logica mea incepe sa se piarda cand analiza intrinseca devine mai importanta ca aerul ala pe care dogmatica ma obliga sa il respir. Sunt oameni cu vointa slaba si oamenii cu vointa puternica. Lucrurile negative sunt consecintelele existentei oamenilor slabi. Dream another dream, speak another word, love another girl, talk another time. I promised myself I won't get fooled again.Banii sunt reactia umana la inumanitatea hazardului care ne conduce existenta. Dar ei sunt o loterie nedreapta, fiindca la premiile de la prima extragere, cea prenatala, sunt tot atatea bilete gratuite ca la urmatoarea. Daca ai avut noroc la prima, ai mai multe sanse si la a doua.
Concluzie: habar nu am ce am vrut sa spun.

2 comments: