Sunday

Te-ai schimbat. M-am schimbat. Stiu. Adica, cred. Stii, puiule, momentul ala in care incepi sa te intrebi daca existi si iti pica cartea de bio in cap si realizezi simplu "da"? Nu e unul bun. Tu nu ai carte de bio. Ma rog, nu asta voiam sa zic. Imi vin un milion de treburi din-alea filozofice in cap, de-alea de-o sa imi adune un milion de comentarii. Mai am ceva texte din-alea bune pe undeva pe hard, dar mi-e sec sa dau copy paste. Am facut clatite. Sunt bune. As zice ca mai tot ce fac eu, dar nush daca e asa. Nici macar nu stiu ce scriu. Acum mi-am adus aminte "Zici ca a fost o greseala si asta vine de la o tipa care nu face greseli niciodata". Da, poate. Suntem oameni, mai gresim. Eu nu. Silogism perfect. Eu nu sunt om. Fals. Psihologie introspectiva. Un tantar mort pe geam. As suna pe cineva. Total strain. Sa imi povesteasca 24 de ore din ziua lui. Restul de ore le poate tine pentru el. Mereu am vrut totul sau nimic. Si am stiut sa iau. "Nu ma placi." Nu e nimic personal. Eu nu plac pe nimeni. Cel putin asta le zic lor. Nu inseamna ca sunt falsa, ci ca nu pot sa le zic oamenilor ca nu imi plac, ca au fata naspa. Nu cred ca au fata naspa, dar mie clar nu imi place. Nici nu cred ca tipa aia e chiar asa de naspa, dar m-am obisnuit eu sa fiu exclusivista. Atunci cand te simti mai open-minded, sa stii ca esti cel mai incuiat om de pe planeta. M-am simtit f naspa cand si-a deschis gura. Zice numai tampenii. M-a sunat dimineata, sa imi spuna "salve". Iar eu mancam strugururi. Oare trec examenul? Maine imi iau camasa aia si imi pun curea. Fuck, am istorie si nu am invatat. Cartile la biblio si o ciocolata lui Manu, sa mi le duca ea. Sa vb cu aia, sa ne dea tac'su bani. Sa ma plimb pe la boboci, sa ii chem la preselectie. Sa fac misto de ei si sa ma uit bine pe hol, sa vad daca aia mai e cu el. Ce pana mea e cu textul asta? Ascult Stele Verzi si Guess Who. Poate si Vescan. Heavy rotation.

2 comments:

  1. stele verzi.
    pun pariu ca de asta are parte si persoana careia ii e dedicat postul.daca e una.desi cred ca e pentru toata lumea.

    ReplyDelete