Friday

Si acum 3 oameni se vor gandi :"Pt mine o fi?" Regasiti-va toti, aruncati-va de pe pod!

Ma enervezi. Da. De ce? C-asa vreau eu. Si nu ma atinge nimic din ce spui. Ti-e greu? Si ce-mi spui mie? Ti-a trecut randul. Spune-i ei. Zambeste-i tamp, cum faceai cu mine. Nu poti? Asta-i soarta. Ti s-au terminat bomboanele cu lapte? Cumpara-ti altele. Nu ai bani? Fa-ti credit la banca. Nu vor? Stii, credit pentru nevoi personale. De fapt nevoia ta cea mai mare e sa zambesti. Si asta nu poti cumpara. Crusta aia se sparge cu putina vointa. Mii de punctulete. Uneste-le. Mai ai doar vreo 3 coli de A4 si ai terminat. Acolo e raspunsul. Striga "Evrika!". Ea o sa se uite ciudat la tine. Eu o sa zambesc. Doar eu stiu enigma. Si rezolvarea.
Portocalele alea? Le-am terminat. Cu cei 1001. Vrei sa ne vedem? Eu nu. Vrei sa imi daruiesti o carte? Ma faci sa rad. Ai trecut de "Lecturile copilariei?" Stii rochia aia gri pe care mi-am luat-o? A fost cadoul meu pentru ultimul gand aruncat spre tine. Tocurile mele Manolo pasesc arogante peste amintiri. Intregi sunt prea grele. Stai ca le impart acum. Una lui, una ei, hai ia si tu! Si eu, pfu. Usurica ca o pana!
Am muncit o saptamana pe rupte. Dar mi-a placut. Asa cum tie nu ti-ar placea. Nu ai tu cum sa prinzi substraturile astea. Sunt chestii pentru oamenii cu o inteligenta cel putin mai mare decat a unui papuc.
Te uiti ca un idiot la mine si incerci sa zambesti, dar te-am speriat. Nu mai sunt cum eram, asa-i? Pot lupta pentru ce vreau, pana la moarte. Dar tu nu faci parte din dorintele mele. Greu de crezut? Nici Decebal nu a crezut ca posta poate sa functioneze mai repede de 6 luni si uite: 30 de sec si ti-am naruit viata, cu o replica de gen: tu tocmai ai devenit rezerva.
"Lasa ca ma suna maine!" asa. Lasa, lasa. Asteapta sa te sun, ca o sa creasca alge pe IPhone. Nu e nicio ecuatie complicata pe aici, nu ca daca ar fi simpla ai sti sa o rezolvi, dar...nu imi spune "ce bine a fost!".Bine, nah. Si ce vrei sa fac eu acum? sa absorb umbra ta, in ideea ca poate soarele isi schimba mersul? ei nah, pui de fluturi si pene pe tavan. E bine ca s-a intamplat asa. E perfect! Cresc eu si singura, ms. Stii cum sunt. Ma plictisesc repede. Nu as putea retrai acelasi film din nou. Cine merge la acelasi casting de 2 ori?eu nu, sigur. Zambesc si flutur o batista. Rad cu lacrimi. Tu stai pe mal, cu privirea de om schizofrenic, asa cum ai facut-o tot timpul.

10 comments:

  1. Ma enervezi. Da. De ce? C-asa vreau eu.
    ce mi-a placut :)))

    ReplyDelete
  2. poate..ar trebui sa mai cumperi niste portocale. sau sa ti le daruiesti, prin cineva.
    croaziera pe valurile verii? sa nu-ti uiti esarfa si ochelarii mari de soare. din raze de Soare.
    l-ai publicat la zece fix. ;)

    ReplyDelete
  3. Postarile din stari intense sunt cele mai reusite si mai usor de identificat cu. Genial. Pot sa ma despart si eu trimitand aceeasi scrisoare? Nu schimb un rand, jur. Genial.

    Si totusi intepatura din inima ramane tie dupa ce respiratia ti se calmeaza... aplaudam poastarea nu intamplarea, aplaudam reactia nu consecinta si nici cauza...

    ReplyDelete
  4. am regasit eu pe altcineva. haha

    ReplyDelete
  5. Stiu, Septimia... din nefericire stiu...
    Partea buna e puterea pe care o simti acum si increderea in tine care-ti creste cu fiecare gram de valoare pe care ti-o recunosti...

    ReplyDelete
  6. "tu tocmai ai devenit rezerva."
    sau:next page,I`m tired of this one.
    superb postul,ganduri nebune si incercari de evadare.
    imi place:)

    ReplyDelete
  7. Pari o faptura puternica si stapina pe actiunile pe care le intreprinzi...ai o claritate in scris,tine-o tot asa:)

    ReplyDelete
  8. daca ar putea spune merele ca nu vor sa fie mancate de tine..ar spune.o ..nu ar fi impresionate de nimic .."pari" e un singur lucru pe care stii sa.l faci bine..nu mi ciuda ca eu nu pot..am atatea de invatat

    ReplyDelete
  9. Cu un zambet si o imbratisare putem schimba lumea.Din pacate sau fericire ele nu se pot cumpara

    ReplyDelete