Wednesday

Coke and life


Bar. Masa. Ei doi. El tipa, ea plange. Coca-Cola. O loveste. Ea pleaca. Masa e goala. In sticla se vad memoriile unor ani ciobiti. Copilul tipa. Ii e sete. Coca-Cola. Alearga peste strada cu sticla in mana. Masina nu franeaza. Sticla aterizeaza pe trotuar. Cersetorul o ia. Coca-Cola. Vecinul de cutie i-o fura. Se lovesc. Morga. Coca-Cola. Fetita gaseste sticla. Buze crepate. Bea. El se taiase. SIDA. Coca-Cola. Omul grabit calca pe sticla. Resemnat, batranul o arunca la cos. Coca-Cola.
A doua zi: Masa. Bar. Coca-Cola.

2 oameni din 3 beau Coca-Cola. Zilnic, pe strada vad oameni cu sticla de Cola in mana. Unii se aseaza la bar si cer o Cola. In cosul de la supermarket sunt 4 sticle de Cola. Copilul din clasa a treia are mereu o sticla de Cola in ghiozdan. O reclama din 3 e despre Cola. Peninsula e Cola. Coca-Cola e un virus. Ne infecteaza.Si noua ne place. Tu ce bei?

29 comments:

  1. Coca-Cola. No Pepsi. Daca beau Pepsi ii caz special.
    Sau bere:)

    ReplyDelete
  2. la 7 dimineata Cola:)))) in pub ul de langa liceu Pepsi..si cand incerc sa mi port de grija Neastea,Prigat..sau pur si simplu suc natural facut de mine...doar ca la 7 dimineata...nu ma pot abtine.

    ReplyDelete
  3. tequila de aia tare de la toplita :x

    ReplyDelete
  4. bere, tequila, vodka si in caz disperat apa

    ReplyDelete
  5. @meli:care de fapt nici nu era tequila:))
    2lume:nu e bine.deloc.

    ReplyDelete
  6. nici Cola nici Pepsi(vezi reclamele de pe youtube)
    Sprite!!!!!!!!!!!!!
    Sprite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sprite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Nici Cola, nici alcool. De obicei limonada. :P

    ReplyDelete
  8. Jager(cu cola in lipsa redbullui)
    Cola e bun,cola e sfant,cola e cola...din 3 crocodili,doua maimute beau cola iar cel de'al treilea urs nu mai are bani de cola.e simplu

    ReplyDelete
  9. fix acuma am baut cola:|...

    ReplyDelete
  10. ia ghici ce beam in timp ce-ti citeam entry-ul asta :))
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    cola.. :))

    ReplyDelete
  11. tu, meli, macar nu te mai da mare cu prostia aia (numa tequilla nu era:p) asa k taci, sa nu mai auda nime'...(nimeni, altu:P). Cola?uhm, doar in cazuri extreme:D

    ReplyDelete
  12. tu caprelor...nu va mai luati de mine..noi tequila am cerut..de une sa stiu ce era..

    ReplyDelete
  13. lasa,mela, ca tu esti de vina!"hai sa luam tequila!" eu:"nu, ca astia nu au asa ceva aici!" mela: "ba da!ba da!":))

    ReplyDelete
  14. pai poate aveau, dar o tineau "sub tejghea".
    ii amuzant sa va vad ciondanindu-va. but it has to stop :|

    ReplyDelete
  15. daca ma gasesc in club atunci este jagerbull, dar daca ma gasesc in downtown atunci sa fie ursus/cafea/ceai/schweppes.

    ReplyDelete
  16. @just me: bravo tie; good choice downtown

    ReplyDelete
  17. NUMAI Coca-Cola.
    si,ca sa citez o fractiune din ziua de azi:
    "Ce luam?Cappy sau Cola?"
    eu:mie imi luati Cola.nu ma intereseaza ce beti voi,dar eu vreau Cola.

    o fi Cola daunatoare,dar nu ma satur:)
    si...bine zici.Cine mai are peninsula cum are Coca Cola?

    ReplyDelete
  18. Atunci,imi pare rau.Nu asta era intentia.Era un moment de amintiri si regrete intr-un autocar.

    si legat de postarea ta,cola dauneaza grav sanatatii dar ea uneori poate face atat de multe.

    ReplyDelete
  19. Coca cola. Sete de viata.

    (ms de comment:) )

    ReplyDelete
  20. Scuze,nu am citit bine ce comment mi-ai dat:">

    ReplyDelete
  21. Eu ma numar printre persoanele alea "1 din 3" care nu beau Cola!:D...si va asigur ca se poate trai si fara;):))

    ReplyDelete
  22. Dracie! Si eu beam cola in timp ce citeam postarea si inca mai beau(in timp ce scriu commentul :-?). ;))

    ReplyDelete
  23. orice numa cola nu..o detest!si sa nu exagerez..daca as muriiii de sete si n-as avea alta optiune,da!as bea cola!:P

    ReplyDelete