Saturday

vacanta mea..craciunul meu...ele...[mai vreau!]

A fost superb!ce altceva poti spune despre un sat intre munti, unde dimineata, in loc de betonul blocului de vis-a-vis, te intampina munti inzapeziti si brazi, care stau acolo de secole si care au incantat si privirea altcuiva?craciunul meu?o minune, ca in fiecare an...vacanta mea?zapada si zambet..obraji inghetati si nasul rosu...budinca si vanilie...frisca..omul pe ski...dealul... -25 de grade..."cicolata" alba...saniat pe intuneric...mana rosie...ele zambind...noi, rostogolindu-ne in zapada...dimineata..lenesa...impartasim secrete..are fluturi in stomac...papucii rosii...masa impreuna...fara semnal...departe de asfalt...ei...noi...tren..poduri..tunelul... si noi 3 ne tinem in brate..e 12 noaptea si avem acelasi gand:vom fi asa mereu! >laviu<

6 comments:

  1. te omor daca mai scrii de astea..asa m.am emotionat date.n colo..:((....(mie mi dor de elenaaaa)..:X:X..ca sa nu ziceti ca nu va iubesc pana la capatu partiei si inapoi de 1000 de ori

    ReplyDelete
  2. wow....foarte tare....inseamna ca te-ai distrat la greu si ai avut o multitudine de emotii, spre deosebide de mine cand anul acesta/trecut a fost cel mai diferit revelion pe care il puteam avea....fata de cum i-mi petreceam eu revelionul

    ReplyDelete
  3. prietenii care se leaga pe vecie..:)

    ReplyDelete
  4. a pronuntat cineva 'genial' pe aici?

    ReplyDelete