Sunday

bizaaar!!!!

Ca orice "rocker" care se respecta, am fost aseara la concertul baietilor d la Strange. Fenomenal e cuvantul!!!nu m-am simtit asa de bine de ceva timp..inca mai fredonez versurile ultimei lor piese. Si am avut o seara foarte tare cu fetele!!una-alta...stiti si voi qm e cand se aduna fetele..:>:> Baieti, mult succes!si ne auzim peste vreo cativa ani pe vreo scena mare!>:D< cei care nu ati fost, nu stiti ce ati pierdut!si pentru cineva anume :nu a fost "ok", a fost foarte tare!!!!va iubesc, fetelor!!>:D< [sleeping in my car...][It's my lifeeeeeeee...];))

5 comments:

  1. concertul STRANGE si SPUZA a fost super tare...2 in 1...multe fete frumoase..multi baieti chipesi..:)) distractie la max...conversatii placute.....versuri pe feeling...companie mega....UN PARTY reusit :D

    ne vedem la urmatorul :))

    ReplyDelete
  2. pt cine nu a fost "ok"?!? ala/aia nu'i intreg/intreaga la cap ...

    ReplyDelete
  3. ''cand se aduna fetele''
    unde am nimerit si eu;))
    STRANGE things happen'....
    chiar a fost foarte tare

    ReplyDelete
  4. @armin
    oare, chiar, cine a fost cel/cea care a spus ca totul nu a fost decat "ok"?

    ReplyDelete