Tuesday

-"O iubesc.Da.Dar nu stiu daca ea ma mai iubeste.Ca o simt cam rece in ultima vreme...."
-Spune-ne putin povestea voastra.
-Am cunoscut-o acum 3 ani. Eu eram casatorit,dar mi-am lasat nevasta pentru ea..A fost totul bine, dar in ultima vreme ceva s-a schimbat.
-Si o banuiesti ca te inseala?
-Da.
... si dupa cateva zile : intrevederea. Ea, cu altul....pentru a ne fii mai usor vom numi inselatul X, inselatorul Y, iar ea va fi I :ispita.
X :- Ce faci aici, I?
I :- Pai, nu se vede ce fac?
X :- Cine e asta?Cine naiba e asta?Te-am dus la munte, ti-am facut pe plac!Si tu umbli acum q amaratul asta?
Y:- Ma, pe mine sa nu ma iei asa.Cine esti tu? ca I e aqm q mn si mi-a spus ca n-are pe nimeni!si u vii aqm si faci ,are scandal aici?
X :- Ma, prapaditule!ia vezi-ti de treaba ta, ca eu am anumite treburi de rezolvat cu I!
- Ce ti-am facut eu , I?sa imi faci asa ceva? te-am dus la munte, am facut de toate!
I :-Astea a fost demult!
X :demult?!? Dar nu ti-ar fi rusine?Pramatie, rapandula...si altele...Mi-ai ucis inimioara.Vino de mi-o coase!Ca eu te iubeam si tu ti-ai batut joc de mine!De o iubire sincera ca a mea!
I :ee, ca si Y ma iubeste si ma duce peste tot....si aici alte cuvinte dureros de interesante, dar care nu pot fi reproduse aici...
Apoi X si Y incep sa se certe q foc, spunandu-si unul altuia calitatile si complimentandu-se...sarmana I se inrosise : de rusine sau de bucurie ca 2 barbati se lupta pentru ea, ca la jocurile medievale?
Totul se sfarseseste q alegerea ei. L-a ales pe Y, ca el ink nu a dus-o la munte...dar o va face in curand..."da-mi aqm [...] si eu iti iau masina la 18 ani!! ea :- da, da!!!" asa-i, meli?=))
Si sarmanul X se consoleaza, spunand : "Macar daca era mai frumos ca mine, dar l-ai vazut qm arata?":)
...probabil ca avea mai multe urechi decat dinti...dar era si el un brazilian, ca toti ceilalti...deci 1.8o, bronzat, bine facut, de o frumusete rapitoare...probabil k pe knd X muncea pt banii de vacanta a lui I, ea se bucura de minunile tehnologiei si gasea pe hi5 barbatul vietii sale :mereu disponibil, plin de bani, k doar nu tre sa munceasca...
Si astfel s-a terminat o idila, care la inceput imi parea ff hilara.Pe masura ce incercam sa o reproduc cat mai fidel...mi-am dat seama ca e tragic...si k intr-un fel sau altul toti ajungem intr-o astfel de situatie...

6 comments:

  1. oare de ce nu mi se pare tragica?insensibila de mine..:)):*

    ReplyDelete
  2. interesant ca numai aici te-ai gandit sa lasi comment ..oare ce denota asta?:>:>

    ReplyDelete
  3. Macar daca era mai frumos ca mine, dar l-ai vazut qm arata?..:))=)))

    ReplyDelete
  4. X,Y zi I...3 persone...mi se pare ca 3 e o cifra cam nenorocosa:P

    ReplyDelete
  5. Scrieeeeeeeeee!!!!Astept uhn nou post!!!

    ReplyDelete